V celém eshopu probíhá přestavba. Omluvte prosím dočasně chybovost v náhledu kategorií. Skladovost zboží a možnost jeho objednání není narušena. Pracuji zejména na filtraci zboží podle charakteristik. Výsledkem bude možnost...
více
Všechny nově příchozí kroužky zdražuji o 30%. Postupně se tak zdraží celá nabídka kroužků. Toto zdražování není pravděpodobně poslední.
víceReklamační formulář
Tento formulář je určen pouze v případě reklamování defektního zboží, chybně dodaného zboží nebo zboží, které bylo dodáno v jiném než objednaném množství. V případě zájmu o vrácení zboží ve lhůtě, kterou umožňuje zákon, na odstoupení od kupní smlouvy využijte prosím formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
Záruční doba na šperky je 24 měsíců. Nevztahuje se na vady vzniklé nevhodným užitím.
Záruka na materiál se poskytuje jen tehdy, pokud nebyl použit. U hliníkových kroužků stříbrné barvy z leštěného hliníku se záruka nevztahuje na změnu barvy. Tato vlastnost je u leštěného hliníku běžná – viz informace o materiálech.
U barevných kroužků z eloxovaného hliníku není možné reklamovat jemné nuance v barevných odstínech. Proces eloxování je natolik složitý, že jemné rozdíly v odstínech jsou běžné.
V případě reklamování defektního zboží přes e-mail je nutné doložit dostatečné podklady ke správnému posouzení stavu reklamovaného zboží – v případě, že nebudou dostatečné podklady dodány, bude reklamace zamítnuta. Na dodaných podkladech tak musí být defekty jasně viditelné nebo dokonale popsané. V případě, že nebudou dodané podklady jednoznačné, může být zákazník vyzván k zaslání reklamovaného zboží na odborné posouzení. V případě, že toto kupující odmítne, bude reklamace prodávajícím zamítnuta.
V případě reklamování chybně dodaného zboží přes e-mail je nutné zaslat fotografii chybně dodané položky k posouzení a určení, jaké zboží bylo kupujícímu dodáno. V případě, že nebude žádný obrazový podklad dodán, bude tato reklamace zamítnuta.
V případě reklamování chybně dodaného množství objednané položky je nutné uvést, kolik kusů bylo kupujícímu skutečně dodáno. Na základě inventurních záznamů bude provedena kontrola dodaného zboží.
Žádost o reklamaci bude prodávajícím vyřízena v co nejkratším termínu, nejpozději do 30 dní od jejího přijetí, jak ukládá zákon. V případě, že bude kupující nespokojen s výsledkem reklamačního řízení, má právo obrátit se na Českou obchodní inspekci a požádat o přezkoumání verdiktu prodávajícího.
Reklamační formulář ke stažení ve formátu .doc (vyplnit lze v počítači a rovnou odeslat)
Reklamační formulář ke stažení ve formátu .pdf (vytisknete, vyplníte rukou, naskenujete, odešlete)
Vyplněný formulář odešlete na adresu eshop@krouzkarka.cz. Potvrdím vám obdržení reklamačního formuláře a zahájím reklamační řízení.